Postanowienia ogólne, kontakt z właścicielem sklepu
Niniejszy regulamin (dalej „Regulamin”) określa zasady i warunki korzystania ze sklepu
internetowego www.monive.pl, działającego pod adresem www https://monive.pl.
Właścicielem Sklepu jest
Monika Filipowicz, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Monive Monika Filipowicz z siedzibą pod adresem: Kaparowa 20/23, 51-180 Wrocław wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP: 8952247261
(dalej „Sprzedawca”).
Dane kontaktowe Sprzedawcy są następujące:
Adres do kontaktu: ul. Kaparowa 20/23 51-180 Wrocław
Adres e-mail: sklep@monive.pl
Numer telefonu: 795776969 (godziny obsługi telefonicznej klientów – w zakładce
Kontakt).
Punkt kontaktowy do komunikacji z organami państw członkowskich UE, Komisją Europejską, Radą
Usług Cyfrowych: sklep@monive.pl. Komunikacja może być prowadzona w języku polskim.
Wymagania techniczne
W celu korzystania ze Sklepu niezbędne jest posiadanie:
komputera lub innego urządzenia z przeglądarką internetową;
dostępu do sieci Internet;
aktywnego adresu e-mail.
Dane osobowe
Administratorem danych osobowych klientów Sklepu jest Sprzedawca.
Wszelkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych klientów, jak i innych osób korzystających ze
strony internetowej Sklepu można przeczytać w
Polityce
prywatności
.
Zawarcie umowy sprzedaży, konto klienta
Sklep umożliwia zakup
towarów (dalej „Towary”),, uwidocznionych na stronie internetowej Sklepu, w dwóch trybach:
bez rejestracji;
z założeniem konta w Sklepie.
W obu przypadkach w celu złożenia zamówienia należy dokonać wyboru
Towarów
w Sklepie, odpowiednim przyciskiem dodać je do „Koszyka” i kontynuować procedurę składania
zamówienia poprzez wybór odpowiednich opcji (sposób dostawy i płatności).
Informacje o produktach w Sklepie, tj. opisy i ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy
sprzedaży
w
rozumieniu art. 71 k.c., zgodnie z warunkami Regulaminu.
Warunkiem złożenia zamówienia jest wypełnienie w formularzu zamówienia wszystkich wymaganych danych
koniecznych do wykonania umowy i ewentualnie (na życzenie klienta) także danych do wygenerowania
faktury
VAT.
Jeśli klient zdecyduje się założyć konto w Sklepie (dalej „Konto”), rejestracja jest
jednorazowa, a
adres poczty e-mail oraz wybrane przez klienta hasło są podstawą do późniejszego
logowania.
Szczegóły udostępniania przez Sprzedawcę usługi cyfrowej prowadzenia Konta dostępne są poniżej w
Regulaminie Konta.
Po zalogowaniu do Konta, klient posiada dostęp do historii swoich zamówień, a przy kolejnych
zamówieniach nie musi ponownie wypełniać formularza zamówienia swoimi danymi osobowymi.
Klient może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z posiadania konta. W
tym
celu należy wysłać swoją rezygnację na adres e-mail: sklep@monive.pl.
Zatwierdzenie przez klienta zamówienia przyciskiem „Kupuję i płacę” (lub innego o tożsamym
brzmieniu)
oznacza:
złożenie Sprzedawcy oferty zakupu
Towarów
zgodnie z opcjami
wybranymi w zamówieniu oraz zgodnie z niniejszym Regulaminem,
akceptację obowiązku dokonania zapłaty ceny
Towarów
oraz kosztów
ich dostawy.
Do zawarcia umowy
sprzedaży
(dalej „Umowa”) dochodzi z chwilą przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę do realizacji
(przyjęcie oferty klienta), o czym Sprzedawca informuje poprzez wiadomość e-mail z potwierdzeniem
przyjęcia zamówienia
do realizacji.
W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia Towaru (w całości bądź w części), Sprzedawca
poinformuje o tym klienta - nie dochodzi wówczas do zawarcia Umowy. Sprzedawca poinformuje
klienta
jednocześnie o istniejących możliwościach innego sposobu realizacji zamówienia, np. częściowej
realizacji zamówienia lub oczekiwania na uzupełnienie przez Sprzedawcę stanów magazynowych.
Jeżeli
zamówienie zostało wcześniej opłacone przez klienta, a nie jest możliwe do realizacji,
Sprzedawca
niezwłocznie zwraca klientowi dokonane płatności (stosownie do zakresu anulowania zamówienia).
;
Sprzedawca przekazuje klientowi potwierdzenie zawarcia Umowy na trwałym nośniku najpóźniej w
momencie
dostarczenia
Towaru
Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie zamówienia lub opóźnienie w jego dostawie
powstałe
w wyniku podania przez klienta niepełnego / błędnego adresu dostawy lub braku podania innych danych
niezbędnych do realizacji zamówienia.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w sytuacji, gdy klient podał
nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości co do ich poprawności. W takim
przypadku
Sprzedawca (jeśli to możliwe) podejmie próbę kontaktu z klientem, celem weryfikacji prawdziwości
podanych danych.
Ceny i metody płatności
Ceny
Towarów
podawane są w walucie złoty polski (PLN) oraz w kwocie brutto, tj. wraz z podatkiem VAT.
Koszt dostawy Towarów podawany jest osobno w koszyku Sklepu, w zależności od sposobu dostawy
wybranego przez klienta.
Dostępne metody płatności
opisane są na stronie Sklepu w zakładce „Formy płatności” oraz
prezentowane są klientowi na etapie składania zamówienia (w koszyku).
Sklep oferuje następujące metody płatności:
tradycyjny przelew bankowy na rachunek Sprzedawcy
szybki przelew elektroniczny / BLIK / płatność tzw. wirtualnym portfelem - za
pośrednictwem platformy płatniczej:
Shoper Płatności (Autopay)
PayU
Przelewy24
płatność kartą: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic
za pobraniem (przesyłka pobraniowa)
płatność gotówką lub kartą przy odbiorze osobistym w punkcie stacjonarnym Sklepu
Jeżeli klient wybrał płatność zwykłym przelewem bankowym, zapłata za zamówienie powinna nastąpić
w
terminie 2
dni
od jego złożenia. W braku zapłaty w w/w terminie, Umowę uważa się za niezawartą. Zdanie
poprzednie nie dotyczy sytuacji, gdy Sprzedawca oferuje klientom płatność odroczoną/płatność w
ratach za
pośrednictwem zewnętrznego partnera.
W przypadku wyboru płatności poprzez Shoper Płatności, podmiotem świadczącym obsługę płatności
online w zakresie płatności szybkimi przelewami i kartami płatniczymi jest Autopay S.A.
Dostawa towarów
Dostawa Towarów odbywa się wedle wyboru klienta:
za pośrednictwem firmy kurierskiej
do paczkomatów InPost
Za wyjątkiem Towarów odbieranych przez klienta osobiście, zamówienie uważa się za zrealizowane z
chwilą
nadania przesyłki do klienta (powierzenia przesyłki przewoźnikowi trudniącemu się przewozem).
Dokładny
rzeczywisty termin doręczenia przesyłki określa przewoźnik.
Towary wysyłane są przez Sprzedawcę w terminie do 2
dni roboczych, chyba, że w opisie produktu podczas składania zamówienia przez klienta podano wyraźnie
inny
termin. Szczegółowe terminy realizacji podane są na stronie Sklepu w zakładce
„Czas realizacji zamówienia”.
Sprzedawca standardowo obsługuje zamówienia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej za pokryciem
kosztów
wskazanych na stronie Sklepu w zakładce “Czas i koszty dostawy”.
Wysyłka za granicę jest możliwa za pokryciem kosztów
wskazanych na stronie Sklepu lub kosztów
indywidualnie uzgodnionych z klientem.
Odstąpienie od umowy
Klient będący konsumentem lub przedsiębiorcą, o którym mowa w art. 7aa ustawy o prawach
konsumenta
(dalej „Przedsiębiorca Uprzywilejowany”) posiada ustawowe prawo odstąpienia od umowy
sprzedaży
Towaru w
terminie 14 dni od jego otrzymania, bez podawania przyczyny, z zastrzeżeniem wyjątków, o których
mowa
poniżej.
Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy, aby klient wysłał w w/w terminie,
oświadczenie:
w formie elektronicznej na adres: sklep@monive.pl lub
w formie pisemnej na adres: ul. Kaparowa 20/23 51-180 Wrocław.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może być złożone według wzoru dostępnego tutaj, przy czym
użycie wzoru nie jest obowiązkowe. Sprzedawca niezwłocznie prześle klientowi w formie e-mail
potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Następnie w terminie kolejnych 14 dni klient powinien na własny koszt odesłać zwracane Towary na
adres
pocztowy Kaparowa 20/23 51-180 Wrocław.
Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu
od umowy, dokona na rzecz klienta zwrotu:
ceny Towaru;
kosztów pierwotnej przesyłki Towaru do klienta według najtańszego zwykłego sposobu
dostarczenia
rzeczy, oferowanego w Sklepie.
Sprzedawca może powstrzymać się ze zwrotem płatności do momentu, gdy otrzyma Towar z powrotem,
albo
co
najmniej klient dostarczy Sprzedawcy dowód odesłania rzeczy.
Zwrot płatności zostanie dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały
przez
klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie.
Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanego Towaru, jeżeli przed
złożeniem
oświadczenia o odstąpieniu od umowy używał Towaru w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia
charakteru,
cech i funkcjonowania rzeczy.
Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku Umów o dostarczenie Towarów:
nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji konsumenta /Przedsiębiorcy
Uprzywilejowanego lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (towary
personalizowane);
ulegających szybkiemu zepsuciu lub o krótkim terminie przydatności do użycia (towary
szybko
psujące się);
dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie to zostało otwarte przez
klienta,
a towaru po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze
względów
higienicznych (towary zapakowane ze względów higienicznych);
nagrań dźwiękowych, wizualnych albo programów komputerowych, dostarczanych na nośniku
materialnym (np. płyta CD) w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało
otwarte
po dostarczeniu;
które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z
innymi
towarami (np. materiały budowlane, jeśli zostały użyte);
dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę (prasa papierowa);
których cena zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje
kontroli,
i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
napojów alkoholowych, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a
których
dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań
na
rynku,
nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli.
Reklamacje
Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć klientowi
Towary
zgodne z Umową.
Wobec konsumentów i Przedsiębiorców Uprzywilejowanych Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za zgodność
Towarów
zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta. Wobec pozostałych
klientów Sprzedawca ponosi odpowiedzialność na zasadach wynikających z kodeksu cywilnego.
Reklamacje mogą być składane:
w formie elektronicznej na adres: sklep@monive.pl
lub w formie pisemnej na adres: Kaparowa 20/23 51-180 Wrocław.
Sprzedawca rozpatrzy reklamację w takiej formie, w jakiej została ona złożona (pisemnie lub poprzez
wiadomość e-mail) w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji.
W razie niezadowolenia ze sposobu załatwienia reklamacji przez Sprzedawcę, konsument i
Przedsiębiorca
Uprzywilejowany mogą (niezależnie od zwykłego postępowania przed sądem powszechnym) skorzystać także
z
pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
W powyższym celu można:
zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie
postępowania
mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu,
skorzystać z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji
społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów,
skorzystać z
platformy ODR
(Online Dispute Resolution), która służy do internetowego
rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami, jeśli spór dotyczy zobowiązań
wynikających z umowy zawartej przez internet. Więcej informacji o platformie ODR można
znaleźć
tutaj,
zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu
wynikłego z zawartej umowy.
Dodatkowe informacje odnośnie pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
można uzyskać także na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
https://polubowne.uokik.gov.pl/.
Opinie o produktach
W Sklepie istnieje możliwość dodania przez klienta opinii o produkcie (dalej "Opinie").
Opinie dodawane przez klienta powinny być legalne w rozumieniu aktu o usługach cyfrowych (DSA)
oraz
zgodne z dobrymi obyczajami, co oznacza, że nie można zamieszczać Opinii:
o charakterze bezprawnym;
sprzecznych z dobrymi obyczajami, a w szczególności: zawierających treści obraźliwe,
pornograficzne,
obrażające uczucia religijne, wzywające do nienawiści rasowej, etnicznej, wyznaniowej;
naruszających praw innych osób, w tym w szczególności majątkowych i osobistych praw
autorskich
oraz
prawa do prywatności;
zawierających treści lub elementy graficzne o charakterze komercyjnym, reklamowym,
dotyczące
produktów innych niż oferowane w Sklepie.
Sprzedawca i/lub dostawca zewnętrznego programu do badania satysfakcji klienta / opinii klienta
może
moderować Opinie, co oznacza, że Opinie niezgodne z Regulaminem nie będą opublikowane lub mogą
być
usunięte.
W przypadku zablokowania lub usunięcia Opinii, Sprzedawca poinformuje o tym klienta, podając
uzasadnienie. W takim przypadku klient może złożyć odwołanie na zasadach opisanych w punkcie
X.
5
Regulaminu.
Odwołania od decyzji dotyczących Opinii (dalej “Odwołanie”) mogą być składane:
w formie elektronicznej na adres: sklep@monive.pl
lub w formie pisemnej na adres: Kaparowa 20/23 51-180 Wrocław.
Sprzedawca w formie elektronicznej niezwłocznie potwierdzi otrzymanie Odwołania (jeżeli osoba
skladająca Odwołanie udostępniła Sprzedawcy adres e-mail). Sprzedawca rozpatrzy Odwołanie w
takiej
formie, w jakiej zostało ono złożone (pisemnie lub poprzez wiadomość e-mail) w terminie 14 dni
od
otrzymania Odwołania.
Każda osoba odwiedzająca Sklep ma możliwość złożenia Sprzedawcy zawiadomienia (dalej
“Zawiadomienie”), jeśli uważa, że w Sklepie w ramach Opinii zamieszczono nielegalną treść
nielegalną
w rozumieniu aktu o usługach cyfrowych (DSA) lub sprzeczną z Regulaminem. Zawiadomienia powinny
być
składane w formie elektronicznej na adres: sklep@monive.pl.
Sprzedawca w formie elektronicznej niezwłocznie potwierdzi otrzymanie Zawiadomienia. Sprzedawca
rozpatrzy Zawiadomienie w terminie 14 dni od jego otrzymania, podając uzasadnienie. Od decyzji
Sprzedawcy rozpatrującej Zawiadomienie osoba, która je złożyła, może złożyć odwołanie na
zasadach
opisanych w punkcie
X.
5
Regulaminu.
W przypadku niezadowolenia ze sposobu rozstrzygnięcia przez Sprzedawcę Odwołania, osoba
składająca
Odwołanie ma możliwość skorzystać z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów, o których mowa w
akcie o usługach cyfrowych (DSA).
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za Opinie zamieszczane w Sklepie przez klientów, pod
warunkiem, że:
nie posiada wiedzy o tym, iż Opinia jest nielegalną treścią;
niezwłocznie podejmuje odpowiednie działania w celu usunięcia lub uniemożliwienia
dostępu do
nielegalnych treści, gdy uzyska taką wiedzę lub wiadomość, w szczególności Sprzedawca
niezwłocznie
rozpatruje Zawiadomienia.
Postanowienia końcowe
Do Umów zawieranych w Sklepie stosuje się prawo polskie. Umowa zawierana jest w języku polskim.
Żadne z postanowień Regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień konsumenta
(i
Przedsiębiorcy Uprzywilejowanego) wynikających z przepisów prawa.
Sprzedawca może dokonywać zmian Regulaminu w każdym czasie, przy czym zmiany takie mają zastosowanie
do
zamówień złożonych po opublikowaniu nowej wersji Regulaminu, a w przypadku (i) wcześniej zawartych
Umów
o świadczenie usługi cyfrowej lub usługi elektronicznej, a także w przypadku (ii) klientów
posiadających
Konto w sklepie - klient będzie powiadomiony o zmianie Regulaminu i możliwości nie zaakceptowania
nowej
treści.
Regulamin obowiązuje od dnia 21-11-2024 r.
Regulamin Konta
w sklepie www.monive.pl
Postanowienia ogólne, kontakt ze Sprzedawcą
Niniejszy regulamin konta („Regulamin Konta”) określa zasady i warunki korzystania z
konta
klienta („Konto”) w sklepie internetowym www.monive.pl („Sklep”).
Niniejszy Regulamin Konta stanowi regulamin usługi elektronicznej w rozumieniu ustawy o
świadczeniu usług drogą elektroniczną. Usługa Konta jest usługą dodatkową i poboczną w
stosunku do głównej działalności Sprzedawcy, tj. oferowania klientom zakupu
Towarów. Usługa prowadzenia Konta jest nieodpłatna.
Regulamin Konta stanowi uzupełnienie Regulaminu Sklepu. W zakresie nieuregulowanym w
Regulaminie Konta, do usługi tej stosuje się postanowienia Regulaminu Sklepu.
Dane kontaktowe Sprzedawcy w sprawach dotyczących usługi Konta są takie same jak w
przypadku Sklepu:
ul. Kaparowa 20/23 51-180 Wrocław
e-mail: sklep@monive.pl
tel.: 795776969
Wymagania techniczne i funkcjonalności usługi Konta
Wymagania techniczne dla korzystania z usługi Konta są takie same, jak dla korzystania ze
Sklepu i wskazane zostały w punkcie II.1. Regulaminu Sklepu.
Korzystając z Konta klient Sklepu ma możliwość:
zapisać i przechowywać na Koncie swoje dane osobowe (w tym adres dostawy), co
umożliwia dokonywanie kolejnych zakupów w Sklepie bez konieczności ponownego
uzupełniania formularza adresowego,
wglądu w historię swoich zamówień,
wglądu w status realizacji zamówienia.
Umowa o świadczenie usługi Konta, odstąpienie od umowy, rezygnacja z Konta
Założenie Konta przez klienta jest jednoznaczne z zawarciem umowy o świadczenie usługi
elektronicznej na czas nieokreślony. Klient może w każdej chwili zrezygnować z posiadania
Konta bez podawania przyczyny. W tym celu należy skontaktować się ze Sprzedawcą
elektronicznie na adres sklep@monive.pl. Klient posiada także ustawowe prawo odstąpienia od
umowy o
świadczenie usługi prowadzenia Konta w terminie 14 dni od jej zawarcia.
Reklamacje
Wobec konsumentów i Przedsiębiorców Uprzywilejowanych Sprzedawca ponosi
odpowiedzialność za zgodność usługi Konta z umową zgodnie z przepisami ustawy o prawach
konsumenta. Wobec pozostałych klientów Sprzedawca ponosi odpowiedzialność na zasadach
wynikających z kodeksu cywilnego.
Reklamacje dotyczące usługi Konta mogą być składane Sprzedawcy zgodnie z procedurą
przewidzianą w punktach
IX.
3-5 Regulaminu Sklepu.
W razie niezadowolenia ze sposobu załatwienia reklamacji przez Sprzedawcę, istnieje też
możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia
roszczeń, zgodnie z procedurą opisaną w
punktach
IX.
6-7 Regulaminu Sklepu.
Dane osobowe
Pełne informacje o przetwarzaniu danych osobowych klientów Sklepu, w tym na cele
prowadzenia Konta, znajdują się w Polityce prywatności.
Zmiany Regulaminu Konta
Sprzedawca może dokonywać zmian niniejszego Regulaminu Konta na zasadach wskazanych w
punkcie
XI.
3 Regulaminu Sklepu. Jeżeli klient nie akceptuje nowego brzmienia
Regulaminu Konta, może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi Konta (kontaktując się w
tym celu ze Sprzedawcą elektronicznie) z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia.
Używamy plików cookie i podobnych technologii, aby zapamiętać Twoje ustawienia, prezentować spersonalizowane treści i reklamy oraz udostępniać funkcje związane z mediami społecznościowymi. Pliki cookie wykorzystujemy również do mierzenia ruchu i analizowania sposobu korzystania z naszej strony internetowej.
Domyślnie włączone są jedynie pliki niezbędne do poprawnego działania strony. Poniżej możesz zaakceptować wszystkie rodzaje plików, klikając "Zaakceptuj wszystkie", lub odmówić ich używania (z wyjątkiem niezbędnych). Możesz też dostosować pliki do swoich potrzeb, wybierając "Dostosuj zgody". Udzieloną zgodę możesz w dowolnym momencie wycofać lub zmienić, klikając w link "Ustawienia plików cookies" na dole strony.
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania plików, umieszczanych przez nas i zewnętrznych usługodawców, których usługi dodaliśmy do naszej strony.
Są to dane informatyczne zapisywane i przechowywane przez przeglądarkę, które są wymagane do prawidłowego działania sklepu internetowego. Zwykle są instalowane dopiero w odpowiedzi na Twoje działania, takie jak: określenie ustawień prywatności, dodanie produktu do koszyka, logowanie, wybór metod płatności i punktów odbioru. Możesz ustawić swoją przeglądarkę tak, aby blokowała lub ostrzegała Cię o tych plikach, ale zablokowanie ich uniemożliwi działanie strony. Niezbędne pliki cookie nie przechowują żadnych danych osobowych, pozwalających na identyfikację tożsamości.
Umożliwiają nam personalizację strony i zapamiętywanie wybranych wcześniej ustawień. Mogą być ustawione przez nas lub przez zewnętrznych usługodawców, w przypadku, gdy rozszerzymy funkcjonalność naszego sklepu o różne dodatki i integracje. Odrzucenie tych plików nie wpłynie na poprawność działania sklepu, ale niektóre przydatne funkcje będą dla Ciebie niedostępne.
Pozwalają na liczenie wizyt i źródeł ruchu. Dzięki temu możemy analizować sposoby poruszania po naszej stronie i poprawiać jej wydajność. Możemy również sprawdzać popularność naszych produktów i udoskonalać ofertę. Zebrane dane są w pełni anonimowe i nie pozwalają na identyfikację konkretnych użytkowników. Jeśli nie zezwolisz na te pliki, nie będziemy wiedzieć, kiedy odwiedzasz naszą witrynę i nie będziemy mogli poprosić Cię o wyrażenie opinii o zakupach.
Dane wykorzystywane przez dostawcę oprogramowania sklepu - Shoper S.A. Na ich podstawie dokonywane są analizy, związane z rozwojem oprogramowania, oraz mierzona jest skuteczność kampanii reklamowych. Nie są łączone z innymi informacjami, podawanymi podczas rejestracji i składania zamówienia. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Pozwalają na lepsze dopasowanie wyświetlanych treści reklamowych do Twoich zainteresowań oraz promowanie naszych produktów na innych stronach, które odwiedzasz. Pliki marketingowe nie przechowują danych osobowych. Opierają się na unikalnej identyfikacji Twojej przeglądarki i urządzenia internetowego. Jeśli nie zezwolisz na ich wykorzystanie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale nie będą personalizowane na podstawie danych z plików cookie.